Επιστροφές – Απόσυρση – Ακύρωση Παραγγελίας
Δικαίωμα αδικαιολόγητης υπαναχώρησης

 

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/ 16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891 / 30.8.2013), ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αδικαιολόγητα από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόν εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στο πλαίσιο αυτό, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε μόνο εάν:

Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν, στην αρχική τους κατάσταση, σε άριστη κατάσταση, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, αχρησιμοποίητα, κλειστά και χωρίς ζημιές στα προϊόντα ή στη συσκευασία τους
Συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο / Απόδειξη Αγοράς)

Τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων με ταχυδρομείο, ταχυμεταφορική ή μεταφορική εταιρεία στην περιοχή της εταιρείας μας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση των προϊόντων πρέπει να γίνει στα κεντρικά γραφεία του η εταιρεία μας, Πρεσπών 10, Φλώρινα.

* Επισημαίνεται ότι την ευθύνη απώλειας, ζημιάς ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, φέρει ο πελάτης μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος

Εάν λάβατε μέσω Courier ή μέσω πρακτορείου μεταφορών:

Συσκευάστε το προϊόν σε μεγαλύτερο κουτί ώστε να προστατεύεται κατά την αποστολή.
Βάλτε στη συσκευασία ότι έχετε συντάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο θέλετε να επιλύσετε το οικονομικό υστέρημα, εάν το προϊόν κριθεί ικανό να επιστραφεί καθώς και το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο)
Στείλτε το δέμα, μέσω της Courier ή του μεταφορικού πρακτορείου από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας, στη διεύθυνση: Πρεσπών 10 Φλώρινας, Τηλ. +30 238523194. Σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

** Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστραφεί στον αποστολέα με δικά του έξοδα.

Εάν παραλάβατε στο κατάστημά μας:

Στην περίπτωση αυτή παραδίδετε το προϊόν προς επιστροφή στον υπεύθυνο υπάλληλο του καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος, σύμφωνα με τα παραπάνω.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί και βρίσκονται ακόμα στο κατάστημά μας. Εάν έχετε λάβει το μήνυμα (Email) Ολοκλήρωση-Αποστολή της παραγγελίας σας, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν είναι πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία, ώστε να σας την παραδώσει, σύμφωνα με την παραγγελία τοποθετήσατε στο κατάστημά μας.

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας άμεσα, εάν δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε:

Καλέστε στο +30 238523194 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-18:00, Σάββατο: 09:00-15:00)
Στείλτε μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο κατάστημά μας, στον σύνδεσμο “Επικοινωνία”
Στείλτε email στο info@stampoulidis.gr αναφέροντας το Όνομα και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Για την πιο άμεση εξυπηρέτησή σας, σας προτείνουμε να καλέσετε απευθείας το τηλεφωνικό μας κέντρο (+30 238523194) καθώς είναι ο πιο άμεσος από τους 3 παραπάνω τρόπους, ώστε να σταματήσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας, αν δεν έχει ήδη αποσταλεί.

bank-icons